Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires


Tanja
schoenen
hoi,Hier ben ik nog eens,hoelang op voorand moet je u schoenen hebben ik trouw 23/07/05 mijn kleed heb ik al ik denk dat de zenuwen beginnen te komenGroetjes Tanja
Kledij - Accessoires Reacties: 7 5-4-2005 16:34:37

Tanja
kousen
Hoi,Ik zit met een vraagje,ik weet niet wat ik moet doen met of zonder kousen als het aan mij ligt zou ik er geen aan doen maar in mijn omgeving zeggen ze beter van wel voor de foto's nu twijfel ik nog altijd mijn kleed is lang en mijn benen zie je n...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 5-4-2005 16:31:25

sandy
schoenen
hallo,hoe lang op voorhand moet je om je schoenen? en waar ga je die best halen?iemand tips?alvast bedanktsandy
Kledij - Accessoires Reacties: 18 30-3-2005 13:37:04

Christophe en Joyce
kleed aanpassen
Hey,Ik kocht mijn kleed aan in oktober 2004. Wij trouwen 2 Juli 2005. Vanaf wanneer dienen ze me op een eerste pasbeurt uit te nodigen? Ik maak me een beetje zorgen dat ze me nog niets hebben laten weten ...GroetjesJoyce
Kledij - Accessoires Reacties: 6 15-3-2005 7:15:13

Els
handtasje
Ik ben nog op zoek naar een handtasje zodat ik toch iets kan wegsteken. Waar hebben jullie dat gevonden? De kleur die ik zoek is ecru/gebroken wit aangezien mijn kleed ook niet 100% wit is.Nog 54 dagen te gaan, dus alle tips zijn welkom.
Kledij - Accessoires Reacties: 6 14-3-2005 16:22:52

Katleen
schoenen
Gisteren mijn schoentjes gekocht. Het zijn er van luca renzi geworden (een hogere schoen met een bandje over de voorkant van mijn voet). Ik vind wel dat al die bruidsschoenen een beetje op 't zelfde neerkomen. Had wel veel keuze maar niet echt een wa...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 13-3-2005 12:16:52

Elke
Sluier
Hallo,Ik ben op zoek naar een mooie sluier.K vind echt geen adressen in Belgie waar ik deze kan vinden.Wie weet er een adres waar ik deze kan vinden en eventueel ook mooie handschoenen ?Thanks Elke
Kledij - Accessoires Reacties: 1 17-2-2005 21:03:26

sarah
lange witte handschoenen
heykes,ik heb alles al voor mijn huwelijk zoals kleed, schoenen. maar ik ben nog opzoek naar zo van die lange witte handschoenen waarbij uw vingers niet bedekt zijn. heeft er soms iemand van jullie nog zo een paar? of weten jullie soms een adres waar...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 14-2-2005 19:21:32

Nele
gebruikte hoepelrok lenen
Hallo iedereen!Mijn bruidsjurk heb ik deze middag gevonden (jippieieie), maar ik ben een beetje geschrokken van wat een hoepelrok voor daaronder kost. De dame van de winkel adviseerde mij om rond te vragen of iemand zijn (gebruikte) hoepelrok wilde...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 9-2-2005 17:16:03

Els
hoepelrok??
heyik maak mijn trouwjurk zelf, maar ik ben nog op zoek naar een hoepelrok, weet iemand waar ik die kan kopen maar eerst kan passen?? en heeft er iemand prijzen??bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 8-2-2005 20:03:43

An-Sofie
Op zoek naar geschikte schoenen
Deze morgen heb ik mijn droomjurk (eentje van Linea) gevonden, maar geschikte schoenen vond ik niet.Kent er iemand een adresje in Oost- of West-Vlaanderen?Groetjes,An-Sofie (1 juli 2005)
Kledij - Accessoires Reacties: 6 8-2-2005 14:38:51

Mieke
Kousen of niet???
Hoi!!Ik heb eigenlijk een vervelend vraagje? :-sMijn droomschoenen heb ik gevonden maar normaal draag je daar geen kouden op. Ze zijn langs zij open. Maar probleem is dak nog nooit schoenen zonder sokjes of kousen heb aangedaan. En kben nu bang dat i...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 6-2-2005 11:18:28

Elke
Bruidsschoenen?
Hallo,Wie kent er een goed adresje om bruidsschoenen te vinden ?Liefst omgeving antwerpen, verder mag ook.Thanks
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-2-2005 1:17:37

Ilse
DEALERS VAN TROUWSCHOENEN RAINBOW GEZOCHT
Hallo Allemaal,Kan er mij iemand adressen doorgeven van schoenenwinkels die het merk Rainbow verkopen of eventueel websiteadressen met leuke trouwschoenen.Bedankt voor de hulp.Ilse
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-1-2005 17:25:02

Christophe en Joyce
Trouwkledij
Iemand ervaring met Linea Rafaelli - Linx Fashion ? Heb er een mooi kleedje gezien...GroetjesJoyce.
Kledij - Accessoires Reacties: 8 17-11-2004 9:30:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...